Επιλεγμένες

Σχολικές

Εργασίες

 

Διατροφή και Υγεία

 

 Νηπιαγωγείο Λεβιδίου

Σχ. έτος 2001-02

 

   Πρόλογος
   Εισαγωγή
   Στόχοι
   Φάσεις εξέλιξης του
 προγράμματος
 ΠΟΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
   ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
   Τι είναι διατροφή
   Αναζήτηση τροφών
 στη φύση
   Φυτική προέλευση τροφών
   Ζωική προέλευση τροφών
   Βιομηχανοποιημένα
 προϊόντα
   Τροφές που προτιμούν
 τα παιδιά
   Ο ρόλος των βιταμινών
   Τι πρέπει να τρώμε
   Λειτουργία της πέψης
   Υγιεινή δοντιών
 
   Παρατηρήσεις
   Προτεινόμενες
 Δραστηριότητες
   Αξιολόγηση
   Βιβλιογραφία

 

 Επιμέλεια - σύνταξη:

 Σοφιανοπούλου Χρυσάνθη

 Νηπιαγωγός

 

 

 

 

Προτεινόμενες δραστηριότητες


 

 

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ-ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ.

 

 

- Με την ύπαρξη κατάλληλης υλικοτεχνικής υποδομής τα νήπια θα μπορούσαν να βιώσουν στο σπίτι και στο σχολείο τις διαδικασίες που απαιτούνται για την προετοιμασία και Παρασκευή γευμάτων. Δηλαδή θα μπορούσαν να επιλέξουν φαγητά, να καταγράψουν τα υλικά που πρέπει να αγοράσουν, να τα αγοράσουν, να μαγειρέψουν, να επιλέξουν τα σκεύη που θα χρησιμοποιήσουν, να δουν τον χρόνο μαγειρέματος, να σερβίρουν, να φάνε και έπειτα να πλύνουν όλα τα αντικείμενα που χρησιμοποίησαν.

- Να μιλήσουμε και να βιώσουμε και να σεβαστούμε τις διατροφικές συνήθειες των ατόμων-μελών που κατοικούν σε άλλα μέρη της Ελλάδας, σε άλλους νομούς, σε άλλες χώρες με ανάλογες δραστηριότητες. Απαραίτητη θεωρείται η συνεργασία με τους γονείς αλλοδαπών μαθητών, η ενημέρωσή μας για τα διατροφικά τους έθιμα. Δραστηριότητες όπως η αλληλογραφία με άλλα νηπιαγωγεία, σε άλλα μέρη, φωτογραφίες, βίντεο, παρακολουθήσεις προετοιμασίας τοπικών εδεσμάτων και φαγητών, αλλά και το μαγείρεμά τους στο σχολείο και η δοκιμή τους είναι δυνατόν να εξοικειώσουν τα νήπια και με άλλα είδη και τρόπους μαγειρέματος , με άλλα είδη κουζίνας. (διαπολιτισμική εκπαίδευση.).




 

Προηγούμενη σελίδαΕπόμενη σελίδα


[ Τουρισμός | Οικονομία | Πολιτισμός | Υπηρεσίες | Ενημέρωση | Όροι χρήσης | Επικοινωνία ]

Copyright © 2001-2005 - Φιλοξενία σελίδων Αρχική σελίδα