Αρκαδία

Επικαιρότητα

 

 

 

 

 

Μπορείτε να μας στέλνετε τις δικές σας ανακοινώσεις, εκδηλώσεις, νέα που θα θέλατε να ανακοινωθούν άμεσα στο internet, με
e-mail, επισυνάπτοντας φωτογραφίες, κείμενα Word κλπ.

 

 

Δευτέρα 06-09-2010

 

 

 

 
Φρένο στο κλείσιμο γραμμών του ΟΣΕ βάζει το Ευρ. Κοινοβούλιο
ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ
Δελτίο Τύπου

• Παρέμβαση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου υπέρ του ΟΣΕ
• Επιστολή-φρένο προς την Κομισιόν αποκαλύπτει ο Νίκος Χουντής

Φρένο προσπαθεί να βάλει το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στις διαθέσεις της ελληνικής κυβέρνησης να καταργήσει ορισμένες σιδηροδρομικές γραμμές. Όπως αποκαλύπτει ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Χουντής, ο Πρόεδρος της Επιτροπής Μεταφορών και Τουρισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, με επιστολή του προς τον Επίτροπο Περιφερειακής Πολιτικής και συν-αποδέκτες τον Επίτροπο Μεταφορών κ. Κάλας και τον Επίτροπο Οικονομικών Υποθέσεων κ. Όλι Ρεν, θέτει το θέμα της κατάργησης στην Ελλάδα ορισμένων σιδηροδρομικών γραμμών που αποτελούν τμήμα του διευρωπαϊκού δικτύου μεταφορών ΤΕΝ-Τ.

Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Μεταφορών του ΕΚ αναφέρει συγκεκριμένα στην επιστολή του τα εξής:

«Υπέπεσε στην αντίληψη της Επιτροπής Μεταφορών και Τουρισμού ότι οι ελληνικές αρχές πρόκειται να διακόψουν μια σειρά σιδηροδρομικών γραμμών στην Ελλάδα που αποτελούν τμήμα του δικτύου ΤΕΝ-Τ και για τις οποίες πρόσφατα δόθηκε χρηματοδοτική ενίσχυση από τα Διαρθρωτικά Ταμεία. Οι γραμμές στις οποίες αναφέρεται ειδικά η Επιτροπή είναι η Κοζάνη (17,6 εκατ.ευρώ), Κόρινθος-Καλαμάτα (29,63 εκατ. ευρώ), Δυτική Θεσσαλία (55,33 εκατ.ευρώ) και Ανατ.Μακεδονία και Θράκη (63,5 εκατ.ευρώ).
Η επικείμενη απόφαση συνδέεται με το μνημόνιο το οποίο συμφωνήθηκε από τις ελληνικές αρχές και την Επιτροπή προκειμένου να ελευθερωθούν πόροι ώστε να βοηθηθεί η Ελλάδα στην τρέχουσα δημοσιονομική κρίση και να μειωθεί συν τω χρόνω το επίπεδο του δημόσιου χρέους της Ελλάδας.
Η κατάργηση των υπηρεσιών γι αυτές και άλλες σιδηροδρομικές γραμμές στην Ελλάδα δεν συνάδει με τους περιβαλλοντικούς στόχους της ΕΕ, κυρίως όσον αφορά τη μείωση διοξειδίου του άνθρακα μέχρι το 2020 και καθιστά το στόχο για μείωση τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα πιο δύσκολο.
Γνωρίζει η Επιτροπή γι αυτή την επικείμενη απόφαση των ελληνικών αρχών;
Συμφωνεί η Επιτροπή ότι η κατάργηση αυτών των σιδηροδρομικών γραμμών δεν είναι συμβατή με τους περιβαλλοντικούς στόχους και τη μείωση των τροχαίων στην ΕΕ;
Η Επιτροπή, ως θεματοφύλακας των χρηματοδοτήσεων, το θεωρεί σωστό να χρησιμοποιούνται τα Διαρθρωτικά Ταμεία της ΕΕ για επενδύσεις σ΄αυτές τις γραμμές και μετά να διακόπτει τη λειτουργία τους;
Αναφορικά με τις διατάξεις του άρθρου 57 του Κανονισμού 1083/2006 για το ΕΤΠΑ, το ΕΚΤ και το Ταμείο Συνοχής, οι οποίες προβλέπουν την ανάκτηση των κοινοτικών χρηματοδοτήσεων σε περίπτωση παράβασης των όρων που τις διέπουν, προτίθεται η Επιτροπή να υπενθυμίσει στις ελληνικές αρχές τις διατάξεις αυτού του Κανονισμού κατά τις προσεχείς συζητήσεις;»

---------------------------------------------------------------

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Όχι στην κατάργηση του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο, λέει και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο


Η αποκάλυψη από τον ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Νίκο Χουντή, της επιστολής του προέδρου της Επιτροπής Μεταφορών και Τουρισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, προς τον Επίτροπο Περιφερειακής Πολιτικής και συν-αποδέκτες τον Επίτροπο Μεταφορών κ. Κάλας και τον Επίτροπο Οικονομικών Υποθέσεων κ. Όλι Ρεν και την Ελληνική κυβέρνηση με την οποία εκφράζει τη ριζική του αντίθεση στη διακοπή σιδηροδρομικών γραμμών στη χώρα μας, μεταξύ αυτών και της γραμμής Κορίνθου – Τρίπολης – Καλαμάτας, δημιουργεί νέα ευνοϊκά δεδομένα στον αγώνα για να μην καταργηθεί ο σιδηρόδρομος στην Πελοπόννησο. Και φυσικά αποδεικνύεται για μια ακόμη φορά ότι το μνημόνιο που συνυπέγραψε η Ελληνική κυβέρνηση με την τρόικα είναι καταστροφικό, αφού εκτός των άλλων έρχεται σε αντίθεση και με τις περιβαλλοντικές πολιτικές για τη μείωση εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα, αλλά και για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα.

Οι δυνάμεις που συγκροτούν την Αγωνιστική Αυτοδιοικητική Συνεργασία Πελοποννήσου, οι οποίες όλα αυτά τα χρόνια έχουν σταθεί στην πρώτη γραμμή του αγώνα για να μην καταργηθεί ο σιδηρόδρομος στην Πελοπόννησο, θα αξιοποιήσουν τη αυτή θετική στάση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και μαζί με τους εργαζόμενους σιδηροδρομικούς, τους φορείς και όλους τους ευαίσθητους πολίτες της Πελοποννήσου, οι οποίοι αγωνιζόμαστε από κοινού όλα αυτά τα χρόνια για ένα δημόσιο σύγχρονο σιδηρόδρομο και στη χώρα μας και στην Πελοπόννησο, θα εντείνουμε τον αγώνα μας για να μην περάσουν τα σχέδια της κυβέρνησης και της τρόικας.

Αλήθεια τι θέση παίρνει για το σοβαρό αυτό ζήτημα ο κ. Τατούλης, υποψήφιος Περιφερειάρχης Πελοποννήσου και εκλεκτός των κ. Παπανδρέου, Ρέππα και Ραγκούση;

Η Αγωνιστική Αυτοδιοικητική Συνεργασία Πελοποννήσου καλεί όλες τις αυτοδιοικητικές δυνάμεις και όλους τους υποψηφίους για τις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές, να συμπαραταχθούμε σ’ ένα κοινό αγωνιστικό μέτωπο, με αιτήματα:
- Όχι στην κατάργηση των δρομολογίων του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο.
- Ναι σε σύγχρονο δημόσιο σιδηρόδρομο.
- Όχι στο ξεπούλημα και στη διάλυση του ΟΣΕ.

Καλαμάτα 6-9-2010
Η Γραμματεία της Αγωνιστικής Αυτοδιοικητικής Συνεργασίας Πελοποννήσου

 

 

 
Το ΚΚΕ για τις τοπικές εκλογές
Η εκλογή στο Δήμο και στην Περιφέρεια κομμουνιστών και συνεργαζόμενων σημαίνει:
• Ένα ξεκάθαρο μήνυμα: ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ.
• Θα ακούγεται στο Δημοτικό και Περιφερειακό Συμβούλιο η φωνή του λαού, που θα αποκαλύπτει, θα ενημερώνει, θα στηρίζει τα λαϊκά συμφέροντα, θα δυσκολεύει τους εκλεχτούς του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ στο αντιλαϊκό τους έργο.
• Θα δώσει δύναμη στο λαϊκό κίνημα, αποτελεσματικότητα και νόημα στον αγώνα. Περισσότερα...

 

 

 
Ομιλία Ρέππα για βιώσιμη ανάπτυξη
Ομιλία Δημήτρη Ρέππα
Υπουργού Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων
σε Εργαστήρι του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ

ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ
Α
Από τους πολλούς ορισμούς για την βιώσιμη ανάπτυξη θα προσυπέγραφα έναν που έδωσε η Παγκόσμια Τράπεζα το 1992. Αυτός είναι:
«Βιώσιμη ανάπτυξη σημαίνει να βασίζονται οι αναπτυξιακές και περιβαλλοντικές πολιτικές σε μία ανάλυση κόστους – οφέλους και σε μια προσεκτική οικονομική ανάλυση που θα ενδυναμώνει την περιβαλλοντική προστασία και θα οδηγεί σε αυξανόμενα και διατηρήσιμα επίπεδα ευημερίας».
Β
Αυτό που ονομάσαμε ανάπτυξη στην χώρα μας έχει δυστυχώς όλα τα χαρακτηριστικά της μη βιώσιμης ανάπτυξης. Βασίστηκε αποκλειστικά στην ανάλωση οικονομικών πόρων που εισέρευσαν κυρίως από την Ε.Ε. με τα κατά καιρούς Προγράμματα Σύγκλησης και δευτερευόντως τα τελευταία χρόνια στο ιδιωτικό επενδυτικό κεφάλαιο σε συνδυασμό με τις διεθνείς οικονομικές τάσεις και τις χρηματιστηριακές πρακτικές.. Περισσότερα...

 

 

 
Ο ΟΣΕ απαιτεί αποκατάσταση ζημιών και υλικού που παρουσίασε πρόωρη φθορά
ΕΘΝΙΚΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ
Ε.ΔΙ.Σ.Υ.
ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
Αθήνα, 4 Σεπτεμβρίου 2010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέμα: Η Διοίκηση του ΟΣΕ απαιτεί αποκατάσταση ζημιών και υλικού που παρουσίασε πρόωρη φθορά

Σχετικά με σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ, ανακοινώνεται ότι:
Και στον Ε.ΔΙ.Σ.Υ., όπως άλλωστε και σε όλες τις εταιρείες του Ομίλου του ΟΣΕ, κυριαρχεί μια εικόνα πλήρους διάλυσης και απαξίωσης, όπου τα συσσωρευμένα προβλήματα από την πολυετή εγκατάλειψη οδηγούσαν τον όμιλο με μαθηματική ακρίβεια σε οριστική χρεοκοπία και κλείσιμο.

Μέσα στο περιβάλλον αυτό, η Διοίκηση καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να αντιμετωπίσει τα άπειρα λειτουργικά προβλήματα που συνεχώς βρίσκει μπροστά της, αλλά και να προχωρήσει σε ανασυγκρότηση και εξυγίανση του Ομίλου, ώστε να εξασφαλιστεί η επιβίωσή του και στη συνέχεια να σχεδιάσει ένα ελπιδοφόρο μέλλον με όραμα ανάπτυξης.

Ένα από τα προβλήματα που προέκυψαν ήταν και η αδικαιολόγητα πρόωρη και εκτεταμένη φθορά που έχει παρουσιαστεί στα ελαστικά υποθέματα σιδηροτροχιών.
Αυτά τα ελαστικά υποθέματα είναι βασικά εξαρτήματα της σιδηροδρομικής υποδομής, τα οποία συμβάλλουν στην καλύτερη έδραση των σιδηροτροχιών επί των στρωτήρων και στην ομαλότερη μεταβίβαση των φορτίων των συρμών επί των στρωτήρων και του έρματος. Η συμβολή τους αυτή γίνεται ιδιαίτερα χρήσιμη για υψηλές ταχύτητες άνω των 160 χλμ/ώρα.

Θα πρέπει βέβαια να τονιστεί ότι η φθορά των υποθεμάτων αυτών που έχει παρατηρηθεί δεν επηρεάζει την ασφάλεια γραμμής για την κυκλοφορία των συρμών, η οποία ελέγχεται μονίμως με τακτικές περιοδικές καταγραφές της γραμμής με ειδικό καταγραφικό όχημα υψηλής και σύγχρονης τεχνολογίας.

Ο τελευταίος συνολικός έλεγχος, σε όλο το μήκος, της γραμμής έγινε μέσα στον Αύγουστο και επιβεβαίωσε την απόλυτη ασφάλεια όλων των γραμμών του δικτύου.
Ήδη έχει αποτυπωθεί το μήκος των γραμμών όπου υπάρχουν ελαστικά υποθέματα με φθορές και έχει ζητηθεί η λήψη δειγμάτων και δοκιμών σε ερευνητικά κέντρα. Το πιο σημαντικό είναι ότι ευθύς όταν διαπιστώσαμε το πρόβλημα, με επιστολές μας προς την κατασκευάστρια και τις προμηθεύτριες εταιρείες απαιτήσαμε πλήρη αποκατάσταση οποιασδήποτε ζημιάς από την φθορά των ελαστικών, τα οποία οπωσδήποτε θα αντικατασταθούν σύντομα.

 

 

 
ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΤΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ Ή ΗΡΩΕΣ;
Μετά τα τρία πρόσφατα θανατηφόρα ατυχήματα στις Ε.Δ. κατά τη διάρκεια της επιχειρησιακής εκπαίδευσης, η ΑΝΕΑΕΔ δεν θέλησε να σπεύσει να συναγωνιστεί σε μεγαλόστομες δηλώσεις τους συνήθεις πρωταγωνιστές. Περίμενε υπομονετικά ν’ ακούσει όλους και θα σιωπούσε αν πρυτάνευε η λογική και η αξιοπρέπεια. Τώρα που τα φώτα της μακάβριας σκηνής έσβησαν, ήρθε η ώρα να πάρει θέση.

Δυστυχώς γίναμε για πολλοστή φορά θεατές του ίδιου έργου. Μιας χιλιοπαιγμένης παράστασης, παλαιοκομματικής νοοτροπίας , αν μη τι άλλο, κάκιστης επικοινωνιακά, επιζήμιας και επικίνδυνης για την ίδια την πολιτική. Οι κυβερνώντες θυμήθηκαν όψιμα και πρόσκαιρα, ότι οι Στρατιωτικοί είναι ήρωες, περήφανοι υπερασπιστές της ακεραιότητας της πατρίδας κ.λπ, κ.λ.π. Οι αντιπολιτευόμενοι απ’ την πλευρά τους, ότι οι κυβερνώντες έχουν παραμελήσει την ετοιμότητα και το προσωπικό των Ε.Δ. κ.λπ, κ.λ.π. Και ο Τύπος, πλην ελάχιστων ψύχραιμων φωνών, κινήθηκε ανάλογα με τις πρόσκαιρες συμμαχίες Εκδοτών και Κομμάτων.

 Η μόνη ίσως διαφορά στην περίπτωση αυτή ήταν, ότι η ‘‘μετάλλαξη’’ των κυβερνώντων έγινε μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα! Πριν καν προλάβουμε να χωνέψουμε τα περί αυτιστικής νοοτροπίας και τα περί Δημοσίων Υπαλλήλων με ή χωρίς ιδιαιτερότητες (σημειωτέον η απαξιωτική χροιά που ήταν έκδηλη στη χρησιμοποίηση του όρου θα έπρεπε να θίξει πρώτιστα τους Δημοσίους Υπαλλήλους και λιγότερο εμάς).

Οι όροι αυτοί χρησιμοποιήθηκαν με περισσή πολιτική αμετροέπεια συμβάλοντας στο όλο κλίμα απαξίωσης των στρατιωτικών, και προκειμένου να δικαιολογήσουν τις περικοπές στις ισχνές απολαβές και στα συνταξιοδοτικά δικαιώματα των Στρατιωτικών (που σημειωτέον δεν αποτελούν προϊόν διεκδίκησης, καθόσον δεν έχουν αυτό το προνόμιο των λοιπών εργαζομένων). Και ξαφνικά γίναμε τα ηρωικά παιδιά και το καμάρι της Πολιτείας και του Ελληνικού Λαού!!! Περισσότερα...


 

 

Αρχείο >>

 

 

 


 

 

 

 


[ Αρχική | Τουρισμός | Οικονομία | Πολιτισμός | Υπηρεσίες | Ενημέρωση | Όροι χρήσης | Επικοινωνία ]

Copyright © 2001-2011 - Φιλοξενία σελίδων Αρχική σελίδα