Αρκαδία

Επικαιρότητα

 

 

 

 

 

Μπορείτε να μας στέλνετε τις δικές σας ανακοινώσεις, εκδηλώσεις, νέα που θα θέλατε να ανακοινωθούν άμεσα στο internet, με
e-mail, επισυνάπτοντας φωτογραφίες, κείμενα Word κλπ.

 

 

Δευτέρα 11-5-2009

 

 

 

 
4ο Ανοιχτό Φεστιβάλ Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
Ένα ξεχωριστό Mουσικό Φεστιβάλ με χρώμα Πανεπιστημίου Πελοποννήσου σχεδιάζεται και οργανώνεται για τέταρτη συνεχή και επιτυχή χρονιά από φοιτητές για το Σάββατο 30 και την Κυριακή 31 Μαϊου, στις 7:00μ.μ., στον προαύλιο χώρο της Σχολής Θετικών Επιστημών & Τεχνολογίας στην Τρίπολη.

Σ' αυτό το μουσικό γεγονός θα συμμετάσχουν μουσικά συγκροτήματα αποτελούμενα από φοιτητές και μαθητές από την Τρίπολη και το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, καθώς και από άλλες πόλεις. Μετά τη συναυλία θα ακολουθήσει party με dj sets. Επίσης, στο χώρο θα υπάρχουν φαγώσιμα, ποτά και λοιπές δραστηριότητες.

Η παρουσία των φοιτητών όλων των τμημάτων και των σχολών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου κρίνεται αναγκαία, καθώς το μουσικό αυτό γεγονός αποσκοπεί σε μια ετήσια συνεύρεση και επικοινωνία όλων των φοιτητών του Πανεπιστημίου. Ελπίζουμε πως και η τοπική κοινωνία της Τρίπολης αλλά και η Περιφέρεια θα δώσει δυναμικά το παρόν στην εκδήλωση, στηρίζοντας όχι μόνο τους φοιτητές, αλλά και το Πανεπιστήμιο.

(Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το Blog του Φεστιβάλ, στη διεύθυνση uopairfest.blogspot.com )
 

 

 
 ΟΣΕ: Μοντέλο - έκτρωμα για διάλυση των ΔΕΚΟ
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΗ Σαράντου
Αναπληρωτή Προέδρου της Διοίκησης
του Ε.Κ.Αρκαδίας

Ένα από τα πλέον αντεργατικά σχέδια που έφερε ποτέ ελληνική κυβέρνηση ετοιμάζεται να εφαρμόσει στον ΟΣΕ η σημερινή κυβέρνηση μέσα στο ερχόμενο διάστημα. Στη συνάντησή του με τους εκπροσώπους της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών πριν λίγες μέρες, ο Υπουργός Μεταφορών ανακοίνωσε το σχέδιο «μισθωτής εφεδρείας» που αφορά 3.000 εργαζόμενους - από τους συνολικά 7.000 του Οργανισμού - ηλικίας άνω των 50 ετών, που πρόκειται να τεθούν υποχρεωτικά στο νέο καθεστώς εντός του 2009. Σε αυτό προβλέπονται ομαδικές απολύσεις, εργασιακές διαθεσιμότητες ημιαπασχόλησης, διάλυση εργασιακών σχέσεων, μικρότερες αποδοχές και κατάργηση των ασφαλιστικών δικαιωμάτων.

Στις προθέσεις του Υπουργείου είναι, στην κατηγορία των εργαζομένων που θα αποχωρήσουν, να καλυφθούν με το 50% της εφάπαξ αποζημίωσης λύσης της σχέσης εργασίας τους και να τεθούν σε καθεστώς εργασιακής διαθεσιμότητας αμειβόμενοι με το 70% του βασικού μισθού τους, έχοντας παράλληλα ασφαλιστική κάλυψη. Τη διαφορά μεταξύ του 70% και του 100% των τακτικών αποδοχών θα την πληρώνονται οι εργαζόμενοι, όταν θα ανακαλούνται στην ενεργό δράση, με δελτίο παροχής υπηρεσιών, το λεγόμενο «μπλοκάκι».
Για τα επόμενα δηλαδή 6 - 8 χρόνια, οι εν λόγω εργαζόμενοι θα παραμένουν «έφεδροι - όμηροι» του ΟΣΕ παίρνοντας μόνο την τιμαριθμική αναπροσαρμογή και θα είναι στη διάθεση του Οργανισμού να ανακληθούν για να ξαναπιάσουν δουλειά ανά πάσα στιγμή. Η «μισθωτή εφεδρεία» σημαίνει ουσιαστικά κρυμμένη απόλυση έναντι «πινακίου φακής», κατάργηση θέσεων εργασίας και καταδίκη των ασφαλιστικών ταμείων.

Μετά το πέρας των 6 - 8 χρόνων οι εργαζόμενοι θα μπορούν να λάβουν το υπόλοιπο 50% του εφάπαξ τους και την κανονική τους σύνταξη. Οι υπάλληλοι του ΟΣΕ δεν είναι στρατιώτες να μπαίνουν σε εφεδρεία, ούτε άλογα που κάποιοι ασυνείδητοι τα σκοτώνουν όταν γεράσουν. Είναι εργαζόμενοι με κατοχυρωμένα εργασιακά, μισθολογικά και ασφαλιστικά δικαιώματα.

Πέρα από την ομαδική απόλυση των εργαζομένων και τα σχέδια ημιαπασχόλησης, στις προθέσεις του Υπουργείου Μεταφορών είναι η δραστική περικοπή του επενδυτικού προγράμματος του ΟΣΕ, η ανεξαρτητοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η δραστική περικοπή δρομολογίων που θεωρούνται «ζημιογόνα», με στόχο να παραμείνει ο βασικός σιδηροδρομικός άξονας ΠΑΘΕ, που είναι και το φιλέτο για τους ιδιώτες.

Πρωταρχικός επίσης στόχος της κυβέρνησης παραμένει η παραχώρηση της ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ (άνω των 7 δισ. ευρώ), καθώς και των δραστηριοτήτων της ΕΔΙΣΥ (κυκλοφορία, έργα από δημόσιους πόρους, συντήρηση γραμμής κ.λπ.), σε ιδιώτες για πολυετή εκμετάλλευση. Τέλος, εγκαταλείπεται ουσιαστικά το περιφερειακό δίκτυο, ενώ οι αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων αναμένονται «τσουχτερές».

Το συνδ. κίνημα και οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ εκφράζουν την αντίθεσή τους στο σχέδιο της κυβέρνησης καθώς αυτό προσκρούει σε ισχύοντες εργατικούς και ασφαλιστικούς νόμους, ισοδυναμεί με κατάργηση ισχυουσών ΣΣΕ, δημιουργεί νέο μοντέλο ακόμα πιο ελαστικών εργασιακών σχέσεων και μετατροπή των εργαζομένων σε «διαθέσιμους» και «εφέδρους», θα οδηγήσει στην συρρίκνωση του σιδηροδρομικού έργου και τον ενταφιασμό του Οργανισμού.
Το «γαλάζιο σχέδιο» αναμένεται να αποτελέσει μοντέλο για όλες τις «ζημιογόνες» Δημόσιες Επιχειρήσεις και Οργανισμούς (ΔΕΚΟ), ανοίγοντας διάπλατα τον δρόμο στην πιο σκληρή και αντικοινωνική πολιτική που έχει γνωρίσει ποτέ ο δημόσιος τομέας.

Το συνδ. κίνημα επιβάλλεται να εκφράσει την αλληλεγγύη του και να σταθεί δίπλα στον αγώνα των εργαζόμενων του ΟΣΕ.

 

 
Πρόσκληση Λάτση στην ομάδα Διάσωσης <<Αγιεληδι>>
Το κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση και ο όμιλος Eurobank EFG προσκάλεσαν την Ομάδα Διάσωσης Πυροπροστασίας Νότιας Κυνουρίας <<Αγιεληδι>> στην ημερίδα για τον εθελοντισμό και την προστασία των δασών. Περισσότερα...

 

 
Απεργία στις 14 Μαΐου
Π.Α.ΜΕ. Πανεργατικό Αγωνιστικό ΜΕτωπο
Γραμματεία εκπαιδευτικών του ΠΑΜΕ Ν.Αρκαδίας
ΠΕΜΠΤΗ 14 ΜΑΗ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ!
• Δίνουμε απάντηση στην αντιλαϊκή επίθεση ΕΕ-κυβέρνησης-πλουτοκρατίας
• Συσπειρωνόμαστε στο ΠΑΜΕ, στη γραμμή της ταξικής ενότητας, της Λαϊκής Συμμαχίας
• Αντεπίθεση! Την κρίση να πληρώσουν τα μονοπώλια

Συναδέλφισσα, συνάδελφε
Πλήρωσες τα κέρδη τους, να μην πληρώσεις και την κρίση τους. Κόντρα στη σκανδαλολογία και με τον αέρα των πρωτοφανών σε όγκο και παλμό Πρωτομαγιάτικων συγκεντρώσεων του ΠΑΜΕ, κλιμακώνουμε τον αγώνα της απειθαρχίας και της ανυπακοής σε Ευρωπαϊκή Ένωση-Κυβέρνηση-Πλουτοκρατία.
Άλλο δρόμο δεν έχουμε! Περισσότερα...

 

 

 

 

Αρχείο >>

 

 


 

 

 

 


[ Αρχική | Τουρισμός | Οικονομία | Πολιτισμός | Υπηρεσίες | Ενημέρωση | Όροι χρήσης | Επικοινωνία ]

Copyright © 2001-2011 - Φιλοξενία σελίδων Αρχική σελίδα