Αρκαδία

Επικαιρότητα

 

 

 

 

 

Μπορείτε να μας στέλνετε τις δικές σας ανακοινώσεις, εκδηλώσεις, νέα που θα θέλατε να ανακοινωθούν άμεσα στο internet, με
e-mail, επισυνάπτοντας φωτογραφίες, κείμενα Word κλπ.

 

 

Παρασκευή 25-8-2006

 

 

 

 
«Υλοποίηση Μητροπολιτικού Ασυρματικού Ευρυζωνικού Δικτύου»
Με απόφαση του Υπουργείου Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης εντάχθηκε στο πλαίσιο της Πρόσκλησης 3 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Πολιτεία» η «Υλοποίηση Μητροπολιτικού Ασυρματικού Ευρυζωνικού δικτύου» της Περιφέρειας Πελοποννήσου, συνολικού προυπολογισμού 170.000 ευρώ.

Το έργο θα διαρκέσει συνολικά 10 μήνες και θα είναι πλήρως συμβατό, ενώ θα λειτουργεί συμπληρωματικά με το έργο «Σύζευξις», παρέχοντας τη δυνατότητα εκμετάλλευσης των πλεονεκτημάτων του και από άλλες υπηρεσίες, πέραν του κεντρικού κτιρίου της Περιφέρειας Πελοποννήσου, με προφανή τα οφέλη σε κόστος και λειτουργικότητα. Επίσης, κινείται και στην κατεύθυνση της διάδοσης των Ευρυζωνικών δικτύων.

Το έργο θα συμβάλλει στην αύξηση της χρησιμότητας του δικτύου «ΣΥΖΕΥΞΙΣ» και στη διάδοση της χρήσης νέων τεχνολογιών στις υπηρεσίες της Περιφέρειας, υλοποιώντας τους στόχους του Υποπρογράμματος 3 «Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση»

Άμεσα ωφελούμενοι θα είναι οι πολίτες, που θα εξυπηρετούνται ταχύτερα και αποτελεσματικότερα, από μία δημόσια διοίκηση με αρτιότερη και πιο σύγχρονη τεχνολογικά οργάνωση.

Παράλληλα, η εισαγωγή σύγχρονων τηλεφωνικών κέντρων με υποστήριξη IP τεχνολογία στη λειτουργία των υπηρεσιών της Περιφέρειας, θα συμβάλλει και στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών που επικοινωνούν με αυτές τις υπηρεσίες, αλλά και η εσωτερική λειτουργία των υπηρεσιών θα είναι σαφώς πιο οργανωμένη.

Έτσι, το «ΣΥΖΕΥΞΙΣ» θα αποκτήσει νέους χρήστες και επιπλέον προστιθέμενη αξία, παράλληλα με την εξοικείωση ευρύτερου προσωπικού της Περιφέρειας με νέες υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και μάλιστα με πολύ χαμηλό κόστος.

Με τη δυνατότητα υλοποίησης VoIP μέσα από το δίκτυο «ΣΥΖΕΥΞΙΣ» θα καθιστά αποτελεσματικότερη την τηλεφωνική επικοινωνία μεταξύ Δημοσίων Υπηρεσιών με μηδενικό κόστος.

Με το παραπάνω έργο, δημιουργείται μια σοβαρή υποδομή για την μελλοντική μετάπτωση του ΟΠΣ-Π πάνω στο εν λόγω Ασυρματικό Ευρυζωνικό Δίκτυο, με προφανή τα οφέλη σε κόστος και ταχύτητα.

Το Μητροπολιτικό Ασυρματικού Δικτύου θα περιλαμβάνει τα εξής έξι κτίρια της Περιφέρειας Πελοποννήσου στην Τρίπολη: 1) Κεντρικό Κτίριο, 2) ΔΙΣΑ/Γεωργικής Ανάπτυξης/Υδάτων, 3) ΔΕΚΕ/ΔΔΕ, 4) Διεύθυνση Τοπικής Αυτοδιοίκησης Περιφέρειας, 5) ΔΕΣΕ και 6) ΠΕΧΩ, για υλοποίηση επικοινωνίας VoIP και εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του δικτύου «ΣΥΖΕΥΞΙΣ»
 

 

 

 

 
Σύσκεψη για την πυρκαγιά στη Λακωνία
Σύσκεψη με αντικείμενο την άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων από την πυρκαγιά στη Λακωνία πραγματοποιήθηκε υπό την προεδρία του Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης Καθηγητή κ. Προκόπη Παυλόπουλου στο κτίριο της Νομαρχίας Λακωνίας. Περισσότερα...

 

 

 
Για τη Δημοτική Αστυνομία...
Σε απάντηση προς την ανακοίνωση της ΚΕΔΚΕ σχετικά με τη Δημοτική Αστυνομία, ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης Αθ. Βεζυργιάννης έκανε την ακόλουθη δήλωση: (24-8-06)

«Οι σημερινές δηλώσεις του Προέδρου της ΚΕΔΚΕ προκαλούν απορία, ιδίως σε όσους παρακολουθούν τα θέματα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και γνωρίζουν πόσο μεγάλη πρόοδος έχει συντελεσθεί στον τομέα αυτόν. Το παιχνίδι των εντυπώσεων δεν μας αφορά. Επαναλαμβάνουμε, λοιπόν στον Πρόεδρο της ΚΕΔΚΕ τα ακόλουθα:
Πρώτον, η Κυβέρνηση έχει επανειλημμένα αποδείξει, και μάλιστα εμπράκτως, ότι στηρίζει την Τοπική Αυτοδιοίκηση: Πότε στο παρελθόν αποδίδονταν όλοι οι θεσμοθετημένοι πόροι χωρίς παρακρατήσεις, όπως συμβαίνει επί Κυβερνήσεως Κώστα Καραμανλή; Εμείς από την πρώτη στιγμή στηρίξαμε την Τοπική Αυτοδιοίκηση τόσο οικονομικά όσο και δίνοντάς της τη δυνατότητα να προσλαμβάνει εκείνα τα στελέχη που της έλλειπαν όλα τα προηγούμενα χρόνια και να καλύψει έτσι τα κενά που δεν της επέτρεπαν να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των τοπικών κοινωνιών. Αν αυτό δεν αρέσει σε ορισμένους γιατί τους στερεί όλα τα επιχειρήματα άρθρωσης αντιπολιτευτικού λόγου, δεν αφορά ούτε τους πολίτες ούτε την Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Δεύτερον, ειδικά, ως προς το ζήτημα των λεγόμενων «μεταφερόμενων» αρμοδιοτήτων εμμένουμε, για μία ακόμη φορά, στην πολιτική μας δέσμευση ότι καλύπτουμε τις δαπάνες μισθοδοσίας που μας αναλογούν. Το αποδείξαμε, άλλωστε, και με σειρά αποφάσεων που αφορούν μεταφορά πιστώσεων για τη χρηματοδότηση ΟΤΑ πρώτου βαθμού με σκοπό την κάλυψη της μισθοδοσίας εργαζομένων σε δομές, όπως το «Βοήθεια στο Σπίτι», σχολικοί φύλακες κλπ., που κατατάχθηκαν σε θέσεις ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, σύμφωνα με το π.δ. 164/2004. Εφαρμόζουμε δηλαδή κατά κεραία όσα συνομολογήσαμε πριν από 3 μήνες με την ΚΕΔΚΕ.
Και στην περίπτωση της δημοτικής αστυνομίας το ύψος της συμμετοχής του Κρατικού Προϋπολογισμού στη μισθοδοσία αυτή θα προσδιορισθεί, όπως έχει συμφωνηθεί, στο πλαίσιο Επιτροπής, στην οποία συμμετέχει και η ΚΕΔΚΕ. Αυτό συμφωνήσαμε και με την ΚΕΔΚΕ πριν από 3 μήνες και αυτό εξακολουθούμε να τηρούμε. Συνεπώς, τυχόν διακίνηση παραπλανητικών επιστολών προς τους Δήμους ότι δήθεν από 1.1.2007, μετακυλίεται στους ΟΤΑ το σύνολο της σχετικής δαπάνης δεν έχει κανένα ψήγμα αλήθειας και μόνο ως μέρος ενορχηστρωμένης προσπάθειας παραπληροφόρησης για αποκομιδή μικροπολιτικών οφελών μπορεί να αξιολογηθεί.
Τρίτον, ήδη στους ΟΤΑ πρώτου βαθμού υπηρετούν πάνω από 1.400 δημοτικοί αστυνομικοί, οι υπηρεσίες των οποίων έχουν εκτιμηθεί θετικά από τους πολίτες. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο και υπάρχει τόσο μεγάλη πίεση από τους ΟΤΑ να προχωρήσουν οι σχετικές διαδικασίες με γοργούς ρυθμούς, αμέσως μετά την έκδοση του π.δ. 135/2006, όπως ακριβώς συμφωνήθηκε ομόφωνα και στην αρμόδια επιτροπή, με τη συμμετοχή 3 εκπροσώπων της ΚΕΔΚΕ. Αυτό αποδεικνύεται, άλλωστε, και από τα πρακτικά που τηρήθηκαν. Σε εκπλήρωση της σχετικής δέσμευσής μας απέναντι στην Αυτοδιοίκηση προωθήσαμε τις σχετικές διαδικασίες, οι οποίες, ωστόσο, σταματούν υποχρεωτικά κατά την έναρξη της προεκλογικής περιόδου. Όλ’ αυτά όχι μόνο τα γνώριζε εξαρχής η ΚΕΔΚΕ, αλλά συνέπραξε, όπως προαναφέρθηκε, και στις σχετικές ομόφωνες αποφάσεις.
Μάλιστα, είναι τόσο μεγάλο το ενδιαφέρον, που ήδη έχουν υποβληθεί αιτήματα, από 110 περίπου ΟΤΑ, οι οποίοι επιθυμούν να προσλάβουν δημοτικούς αστυνομικούς. Μεταξύ αυτών και μέλη του Δ.Σ. της ΚΕΔΚΕ, τα οποία, φυσικά, θεωρούν ότι δεν έχει αλλάξει κάτι απ’ όσα έχουμε ήδη συμφωνήσει και συμμερίζονται την ανάγκη προώθησης των σχετικών διαδικασιών για τους λόγους που προαναφέρθηκαν.
Κατά τα λοιπά, μόνο ως επικοινωνιακό πυροτέχνημα του Προέδρου της ΚΕΚΔΕ με την ιδιότητα του μέλους του Πολιτικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ μπορούμε να εκλάβουμε τη σημερινή ανακοίνωση του κ. Κουκουλόπουλου. Γιατί όταν οι Κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ διαμόρφωναν το θεσμό της δημοτικής αστυνομίας, επιρρίπτοντας όλο το κόστος στους Δήμους χωρίς να τους ρωτήσουν, δεν ακούσαμε τον κ. Πρόεδρο να επικαλείται το 102 παρ. 5 του Συντάγματος. Ούτε καμία «ξένη» δημοσίευση είδαμε τότε. Αντίθετα η Κοζάνη υιοθέτησε με μεγάλη ευκολία τον νέο θεσμό. Η επιλεκτική μνήμη δεν είναι καλός πολιτικός σύμβουλος, ιδιαίτερα μάλιστα για ηγετικά στελέχη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, τα οποία - μπορεί να πρόσκεινται πολιτικά στο ΠΑΣΟΚ – έχουν, ωστόσο, ζήσει από κοντά την εγκατάλειψη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης επί των ημερών του».

*********************************************************

Σε απάντηση προς την ανακοίνωση της ΚΕΔΚΕ σχετικά με τις φερόμενες «πληροφορίες» για την προκήρυξη θέσεων δημοτικών αστυνομικών στους Δήμους, από το Γραφείο του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση: (23-8-06)

«Όπως όλοι γνωρίζουν, η Δημοτική Αστυνομία είναι ένας ακόμη θεσμός που συστήθηκε με χαρακτηριστική προχειρότητα από τις Κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ, χωρίς κανέναν προγραμματισμό, προϊόν μίας σειράς από νομοθετικές ρυθμίσεις, που προσπαθούσαν, επί ματαίω, να αποσαφηνίσουν τις αρμοδιότητές της, και κατέληγαν στο να δημιουργούν, κάθε φορά, μεγαλύτερη σύγχυση. Και, φυσικά, καμία από τις ρυθμίσεις αυτές δεν συνοδευόταν από πρόβλεψη επιβάρυνσης του Κρατικού Προϋπολογισμού, για τον απλούστατο λόγο ότι εξαρχής δεν υπήρχε πρόθεση ανάληψης της σχετικής δαπάνης, την οποία οι Κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ επεφύλασσαν στους προϋπολογισμούς των ΟΤΑ. Αδιάψευστη απόδειξη όλων αυτών των μεθοδεύσεων αποτελούν οι οικείες εκθέσεις δαπανών του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους.
Στο πλαίσιο επιτροπής που συνεδρίαζε για αρκετούς μήνες στο Υπουργείο Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης με αντικείμενο την αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη Δημοτική Αστυνομία, με τη συμμετοχή εκπροσώπων και της ΚΕΔΚΕ, αποφασίσθηκε ομόφωνα η ανάθεση στην Ε.Ε.Τ.Α.Α. της εκπόνησης μελέτης για την πρόσληψη δημοτικών αστυνομικών στους ΟΤΑ. Η μελέτη αυτή θα προσδιόριζε και τον αριθμό των δημοτικών αστυνομικών που χρειαζόταν κάθε ΟΤΑ με βάση μια σειρά από αντικειμενικά κριτήρια που συνδέονται με τον πληθυσμό, τον παραμεθόριο ή μη χαρακτήρα του ΟΤΑ, την τουριστική του κίνηση και τις γενικότερες ανάγκες του. Η μελέτη αυτή κατατέθηκε, συζητήθηκε αναλυτικά στην Επιτροπή και εγκρίθηκε, επίσης ομόφωνα, από τα μέλη της. Το επόμενο βήμα ήταν η ίδια επιτροπή να εκπονήσει σχέδιο π.δ. για τη ρύθμιση της διαδικασίας πρόσληψης των εν λόγω δημοτικών αστυνομικών, πράγμα το οποίο και έγινε. Μάλιστα, με δεδομένο ότι υπήρχαν πιέσεις από την ίδια την Τοπική Αυτοδιοίκηση για την κάλυψη επιτακτικών τρεχουσών αναγκών, αποφασίσθηκε από την ανωτέρω επιτροπή, όπου, επαναλαμβάνουμε, συμμετείχε και η ΚΕΔΚΕ, η άμεση προώθηση των διαδικασιών πρόσληψης δημοτικών αστυνομικών μόλις δημοσιευθεί το οικείο π.δ. Το διάταγμα αυτό (π.δ. 135/2006) δημοσιεύθηκε στις 20.7.2006, οπότε, προχωρήσαμε στην εκπλήρωση όσων συμφωνήσαμε με την ΚΕΔΚΕ και, εντός των επόμενων ημερών, αναμένεται να προβούν οι Περιφέρειες της Χώρες σε προκήρυξη των θέσεων που αναλογούν στους ΟΤΑ της εδαφικής τους αρμοδιότητας. Οι σχετικές προκηρύξεις θα επισημαίνουν στους ΟΤΑ ότι μπορούν να προσλάβουν δημοτικούς αστυνομικούς μόνον εφόσον το επιθυμούν και τους χρειάζονται και υπό την προϋπόθεση ότι διαθέτουν τις σχετικές πιστώσεις στον τρέχοντα προϋπολογισμό τους.
Για όλα τα ανωτέρω ενημερώσαμε, άλλωστε, και τον ειδικό συνεργάτη του Προέδρου της ΚΕΔΚΕ σε θέματα Δημοτικής Αστυνομίας κ. Τζέκη, εγχειρίζοντάς του και λεπτομερή κατάλογο όλων των εγκρίσεων ανά ΟΤΑ, ώστε να διαπιστωθεί ότι τηρήθηκαν κατά κεραία όσα συμφωνήθκαν, με βάση και την εγκριθείσα μελέτη. Συνεπώς, δεν καταλαβαίνουμε γιατί η ΚΕΔΚΕ αναφέρεται σε «πληροφορίες», τη στιγμή που υπάρχει επίσημη συνεννόηση.
Είναι αυτονόητο ότι μετά την έναρξη της προεκλογικής περιόδου, δηλαδή από τις 14.9.2006 και επέκεινα, σύμφωνα με το άρθρο 28 του ν. 2190/1994, όλες οι διαδικασίες πρόσληψης προσωπικού σταματούν υποχρεωτικώς για ευνόητους λόγους. Το ίδιο θα συμβεί και εν προκειμένω και η διαδικασία θα συνεχισθεί μετά την ανάληψη των καθηκόντων των νέων δημοτικών και κοινοτικών αρχών, όπως συμβαίνει πάντοτε. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι, το μόνο που γίνεται στο μεσοδιάστημα είναι ότι οι υποψήφιοι θα υποβάλλουν απλώς αιτήσεις για τις θέσεις που έχουν εγκριθεί και σε όποιον Δήμο έχει δηλώσει ότι το επιθυμεί και καμία πρόσληψη δημοτικού αστυνομικού δεν θα γίνει διαρκούσης της προεκλογικής περιόδου.
Κατά τα λοιπά, παρά το γεγονός ότι οι αρμοδιότητες της Δημοτικής Αστυνομίας εντάσσονται σε μία σειρά από αρμοδιότητες, οι οποίες δεν αποτελούν «μεταφερόμενες» αρμοδιότητες κατά την έννοια του άρθρου 102 παρ. 5 Συντ., η Κυβέρνηση, όπως έχει ήδη ανακοινώσει, τηρεί την πολιτική δέσμευση που έχει αναλάβει απέναντι στους ΟΤΑ πρώτου βαθμού και καλύπτει τις δαπάνες μισθοδοσίας που της αναλογούν. Το ύψος της συμμετοχής του Κρατικού Προϋπολογισμού στη μισθοδοσία αυτή θα προσδιορισθεί, όπως έχει συμφωνηθεί, στο πλαίσιο της Επιτροπής, στην οποία συμμετέχει και η ΚΕΔΚΕ».
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ Αρχική | Τουρισμός | Οικονομία | Πολιτισμός | Υπηρεσίες | Ενημέρωση | Όροι χρήσης | Επικοινωνία ]

Copyright © 2001-2011 - Φιλοξενία σελίδων Αρχική σελίδα